هنر در فیلم سان دنس، از ون گوگ مناظر به vanitas پله orbiting


هنر به همان اندازه بخشی از جشنواره فیلم ساندنس (تا ۲۹ ژانویه) به عنوان مستند سیاسی جدی است یا آزمایش در واقعیت مجازی خواهد بود. گاهی اوقات، همین است.

در این رویداد سالانه در پارک سیتی ایالت یوتا و تاسیسات و جایگاه ویژه ای در بخش نام هاشمی که در آن شما می توانید آثار مانند مکان لذت بخش با Davide Quayola. در صفحه بزرگ می بینیم با کیفیت بالا چشم انداز نزدیک خیابان ریمی در Provence جایی که وینسنت ون گوگ نقاشی برخی از آثار گذشته خود زندگی.

تصویر از مکان های لذت بخش با Quayola، از هاشمی برنامه هنر در جشنواره فیلم سان دنس ۲۰۱۷ (تصویر: توسط Quayola حسن نیت ارائه میدهد ساندنس موسسه)

Quayola در تصاویر دیجیتال و او دارد آنها را به تکرار brushstrokes و یا کاوش گر رنگ در انتهای دیگر طیف manipulates. همانطور که او آن را قرار می دهد، این صحنه سوار “خط بسیار خوب بین نمایندگی و انتزاع از ترکیب محاسباتی انتزاعی به تصاویر واقعی خود را”. اما صدای باد دمیدن درختان تضمین می کند که بازدید کنندگان چشم از کجا آمد این تصاویر از دست دادن نیست.

Full Turn by Benjamin Muzzin, from the New Frontier art programme at the 2017 Sundance Film Festival (Image by Benjamin Muzzin, Courtesy of Sundance Institute)<br /> ” align=”left” hspace=”10″/></p>
<p> Full Turn by Benjamin Muzzin, from the New Frontier art programme at the 2017 Sundance Film Festival (Image by Benjamin Muzzin, Courtesy of Sundance Institute)</p>
</p></div>
<p>Sometimes the art in New Frontier has more to do with science than any traditional media. چنین مورد با <b> کامل تبدیل </b> توسط هنرمند سوئیس Muzzin بنیامین که صفحه تخت دو قرص با هم گیر کرده و آنها را در یک ماشین است که چرخش با سرعت بالا برای ایجاد هولوگرام قرار داده است. “چرخش به اندازه کافی سریع به شما توهم تصویر ۳D” Muzzin می گوید:. “نظر من برای عکس گرفتن از صفحه نمایش، آنها را به زندگی واقعی قرار داده و آنها را به برخی از مادیت جعلی حرکت بود.” </p>
<p> واقعیت مجازی ثابت در سان دنس برای سال بوده است. متوسط در شار است پلت فرم دسته جمعی است که هنوز به بسیج توده ها است. اما VR است سرمایه گذاران عمده و در حالی که سرمایه گذاران آن monetise آن چطور به مقدار زیادی از هنرمندان درگیر. در سان دنس، برخی از هنرمندان را روشن سیاسی که در <b> ذوب یخ </b> توسط دنیس Danfung پیاده روی پله با آل گور معاونت سابق (ناخوشایند عاقبت، ۲۰۱۷) از طریق یخچال ناپدید در گرینلند. </p>
<div class=

A از صفر روز VR توسط یاسمین Elayat الی Zananiri و پراکنده انتخاب رسمی بخش VR مرزی جدید در جشنواره فیلم سان دنس ۲۰۱۷ (تصویر: حسن نیت ارائه میدهد ساندنس موسسه)

دیگر کار سیاسی است صفر روز VR ، با الهام از فیلم مستند صفر روز توسط Alex Gibney. به نظر می رسد در تروجان Stux، در سال ۲۰۱۰ که فرار کنترل دانشمندان آمریکایی کشف کردند. “هدف همواره، چگونه انجام شما داستان بگویید که در آن شخصیت سرب کد، چگونه است ما را به شما احساس viscerally است چه جنگ های اینترنتی مانند را?” یاسمین Elayat تیم تولید پراکنده می گوید. بازدید کنندگان که مایل به نمونه فیلم ماموریت دنبال کرم می تواند در اطاقک که شبیه اتاق بازجویی در گوانتانامو انجام. هدفون های بزرگ و پوشش سر VR کاربران نگاه حس محروم زندانیان داد.

نزدیک موری نمیفهمد، طراحی است. مداری Vanitas ، توسط هنرمند استرالیایی شان گلادول زمین از فضا که در آن یک فضاپیما جمجمه به شکل باعث عبور برازنده نمایش می دهد. گلادول که نمایندگی استرالیا در ونیز ۲۰۰۹ طراحی کشتی می گوید: “یک نقد VR, چرا که ما در واقع دو تا از حواس ما سر بازداشت شدند. این تقریبا به عنوان اگر شما در جمجمه ات را به دام افتاده است”.

اما نمونه های صمیمیت که VR, مانند در گلپر عزیز ، و Saschka Unseld می تواند ایجاد وجود دارد. ۱۵ دقیقه انیمیشن کار، با استفاده از ابزار VR تبادل کشیده شده توسط هنرمند جدید Wesley Allsbrook دختر سفر همهجانبه به حافظه مادرش است. این مجموعه نوار بالا برای یک رسانه است که اغلب به فشفشه شوک و فیلم veers. چیزی پس تغزلی در هر جای دیگری در ساندنس ارائه شد.

بلانشت به نظر می رسد در بیانیه توسط جولیان Rosefeldt رسمی انتخاب مکان برای برنامه در جشنواره فیلم سان دنس ۲۰۱۷ (تصویر: حسن نیت ارائه میدهد ساندنس موسسه عکس توسط باربارا اشمیت)

فیلم های مربوط به هنر می در جشنواره اصلی یافت نیز باشد. در مانيفست ، بلانشت بیانیه جنبش هنر بیش از ۱۵۰ سال گذشته انجام می دهد. در حالی که این فیلم به عنوان نصب در ۱۳ صفحه نمایش در اسلحه خانه پارک خیابان سالن تمرین عظیم در نیویورک در این زمستان نشان داده شد، نسخه تک صفحه نمایش در سان دنس برای اولین بار. نسخه خطی در محدوده بلنچت را به عنوان مجری و بر چهره او را به عنوان بوم برای قدرت تحول آفرین (البته معمولی) آرایش و سینما هستند.   

بازگشت به هنر و سیاست این مستند فیلم آب و برق: کالیفرنیا ، دزدی توسط مارینا Zenovich (ملی جغرافیایی)، در برگیرندۀ لس آنجلس جمع هنر و موزه محتاج استوارت و Lynda Resnick در طرح زیست محیطی. شرکت فوق العاده چند میلیارد دلاری شرکت کشاورزی ایجاد شده توسط Resnick استوارت ادعا شده است که در فیلم به مقادیر عظیمی از آب در بازجوئی کالیفرنیا برای استفاده عمومی در حالی که بسیاری از ساکنان در شهرهای مجاور فاقد دسترسی به آب آشامیدنی به معنای مصادره شده است. Resnick کسی متولی دیرین در لس آنجلس کانتی موزه هنر است.

A هنوز از آب & قدرت: مارینا Zenovich انتخاب رسمی ما مستند رقابت در جشنواره فیلم سان دنس ۲۰۱۷ دزدی کالیفرنیا (تصویر: حسن نیت ارائه میدهد ساندنس موسسه عکس توسط آب های تازه فیلم/برایان گولد هاروی/تیم)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *